2016. július 14., csütörtök

Gyógyulás egy könyv segítségével



Egészen fiatalon, 28 évesen a második gyermekünk születése után jelentkeztek az első fájdalmak. Aztán egyre gyakrabban, váltakozó helyeken fájt, s egyre hosszabb ideig tartott. S rosszabb esetekben ágyhoz kötötten szenvedtem.

Az orvosomtól a kivizsgálás, kezelés és fájdalomcsillapítás minden lehetséges módját megkaptam. Átmeneti javulást mindig elértünk, de a fejemben ott volt a félelem – Meddig? Eléggé hozzászoktam a gyógyszerekhez, szinte függő lettem, s egyre kevésbé hatottak, ezért még erősebbet kértem...

Ekkor történt az, hogy az orvosom egy könyvet adott nekem azzal a jelszóval: Életmódváltás


Campbell, G.W.-Stone, R.B.: Egy orvos kipróbált, új házi gyógymódja az izületi gyulladásra c. könyv, ami segíthet visszatérni a normális, egészséges élethez.

Egy meghökkentő 7 napos program, amivel megszüntethetők az izületi gyulladás okozta fájdalmak, s elkezdődhet az izületek megfelelő működése.

Elkezdtem olvasni, s olyan lett számomra mint a Biblia, reményt, hitet adott a gyógyulásra.

Az író-orvos egyszerű és megdöbbentő szavait próbáltam befogadni:

„Ami számít, az az, hogy elég eltökélt-e abban, hogy megszabaduljon az izületi gyulladástól, eltökélt-e ahhoz, hogy kövesse a könyvben található pontos, de egyszerű eljárásokat. Ezek főleg a diétára és néhány dolog kiküszöbölésére vonatkoztak.”

Vagy:

„ - Azt akarod mondani, hogy az embereket ehhez a merev étrendhez kötöd?

- Én nem. De az izületi gyulladás okozta fájdalmak arra késztetik a szenvedőket, hogy betartsák a diétát.

Az arthritis főleg az egészségtelen táplálkozási szokások eredménye.”

Aki csak teheti, olvassa el a könyvet, ami megadja az esélyt a gyógyulásra. Igaz 25 évvel ezelőtt kaptam a könyvet , antikváriumban most is megtalálható.

Addig is, amíg sikerül beszerezni, megtisztelsz azzal, ha őszinte tapasztalataim olvasója leszel.

Készítettem egy levélsorozatot az Izületek védelme címmel, melyet itt is tudsz kérni.